من

واسه خودم نوشتم

من

واسه خودم نوشتم

درباره بلاگ

پرم از گفته های دیگران ماندم آخر این گفته‌ها به چه دردم آید
دلم برای آن کودکی‌ای تنگ شده که هر فکری که داشتم مال خودم بود

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب
۲۵ خرداد ۰۱ ، ۰۰:۳۴

گفتگو دو

بازاری به نام موفقیت و روانشناسی

#سلام فرزاد

من این چندروز حالم خوب نیست

خب؟

#تو پیشنهادی نداری؟

این چیزا پیش میاد غم و شادی و بدبختی و خوشبختی همش خوبن بهت کمک میکنن بهترشی 

#من شنیدم که یه پکیچی هست یه ملیون که اگه بخریش دیگه زندگیت از این رو به اون رو میشه

خب یه سوال دارم 

#چی

به نظرت این پولا که خرج پکیچ ها میشه زندگی تورو عوض میکنه یا اون سازنده پکیچو

#منظورت چیه فرزاد

ببین عزیزم این پولا فقط زندگی اون طرفو از این رو به اون رو میکنه نه زندگی تورو

#آخه طرف تضمین میکنه

میشه بپرسم که تضمینش چیه

#میگه هرکی دیده زندگیش عوض شده

خب پس چرا زندگی خودش عوض نشده

#منظورت چیه

منظورم اینه که اگه مفید بود باید برای خودش هم خوب بوده باشه

#حتما بوده

نه نبوده اگه بود که نمیود که مردمو گول بزنه و وعده و تضمین بیخود بده

#ولی آدم باشخصیتی هست من سخنرانیشو دیدم

خب که چی هرکی بره چهارتا کتاب بخونه روانشناس میشه بعد یه سوال چیزی از حرفاش فهمیدی

#آره

به زار اینجوری بپرسم حرفا خیلی سخت و پیچیده وپر از کلمات انگلیسی بود

#آره

خب الان بگو به نظرت کی اون حرفارو درک میکنه تو یا خودش

#خب من چیکار کنم

این سوالو برو از یکی بپرس که بیشتر از همه میشناسدت

#کی؟

جلو آیینه میبینیش

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۲۵
Farzad Moo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی