من

واسه خودم نوشتم

من

واسه خودم نوشتم

درباره بلاگ

پرم از گفته های دیگران ماندم آخر این گفته‌ها به چه دردم آید
دلم برای آن کودکی‌ای تنگ شده که هر فکری که داشتم مال خودم بود

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب
۲۴ خرداد ۰۱ ، ۲۳:۵۸

گفتگو اول

سرمایه من زمانمه ولی چیکارش میکنم؟

نمخوام بگم میخوام دنیارو تغییر بدم چون دنیا برام مهم نیست

#پس چی مهمه؟

معلومه  خودم

سرمایه‌ای که دارمو تلف تعصب و طرفداری بی خود هیچ آدمی نمکنم

#منظورت اینه که هیشکی ارزش طرفداری نداره؟

آره هیشکی به جز یکی

#کی؟

خودت

#چرا ؟

چون تنها کسیه که درکت میکنه تنها کسی که کنارته تنها کسی که.....

#تنها کسیه که....؟

اون جمله رو خودت باید پرکنی به هرحال خودت بهتر میدونی.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۲۴
Farzad Moo

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی