من

واسه خودم نوشتم

من

واسه خودم نوشتم

درباره بلاگ

پرم از گفته های دیگران ماندم آخر این گفته‌ها به چه دردم آید
دلم برای آن کودکی‌ای تنگ شده که هر فکری که داشتم مال خودم بود

کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب
۰۸ خرداد ۰۱ ، ۰۰:۵۰

یه داستان کوتاه ولی طولانی

پسرکی و اسبی در جنگل گم شدن

پسرک:من راهی برای خروج پیدا نمکنم

اسب: جلوی پاهتو میبینی

پسرک:آره

پس همین کافیست

*********

خب کافیه پس فقط به جای تمرکز رو مشکلات روی قدم های کوچکتون تمرکز کنید

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۰۸
Farzad Moo

نظرات  (۳)

دقیقا به قول داداش رضا رمز موفقیت برنامه ریزی لقمه ایه

پاسخ:
کلا یه هدف معلوم کن بعد فراموشش کن و فقط هوشمندانه تلاش کن

ممنون 

خدا گاهی با زبون بنده هاش ی چیزایی رو میرسونه اینم یکی دیگشه خوشبحالت شدی دستای خدا 

پاسخ:
خوب پاهاش نشدم😂
ولی من فقط به انسانیت و دنیا اعتقاد دارم و همینو بس

هر هدفی یه شاه راهی داره که ادم اونو بجوره راحت تر میتونه قدم کوچیک ورداره

ولی قدم کوچیک مهمه :)

پاسخ:
شاه راه فقط وقتی که حرکت کنی خودشو نشون میده
یا باید تو اون راه پیداش کنی
تو داستانی که گفتم اگه سر یه جا بایستی و فقط فکر و رویا پردازی کنی جز
نیستی هیچی آیدت نمیشه پس باید قدم برداشت حتی قدم های اشتباه باعث حذف راه های اشتباه
شاه را واسه همه یه جور نیست چون همه آدما یه جور نیستن.پس باید خودت اونو کشف کنی زری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی